Translate

2 juni 2013

Fairie Land

Det var så länge sedan jag lämnade något här, främst för att jag hade för lite tid att leka när mitt examensarbete på Stockholms universitet skulle skrivas... nu är det bara några detaljer kvar och sen ska jag QUILTA!

När jag äntligen hittade ork att leka njöt jag av solen ute och bestämde mig för att fixa ett hem till älvorna som flyttade in till mig häromdagen:





Arbetet pågår och jag kommer att leta efter miniatyrer att dekorera deras "tomt" med. Kanske några värmeljus en vacker kväll gör det ännu mysigare?
bortglömda träklossar, det som är kvar från mina experiment med keramik och voilá!


Savannah njuter av solen

Amy

Lilly och löv 
Chante




Jag hittade dessa vackra figurer här i Sverige, alla levererades i var sin vacker plåtask, inbäddade i en läder påse, lite "Magic Faerie dust" medföljer i en liten burk och små personlighetsbeskrivningar hänger med... jättegulliga! Oj vad jag lekt idag :D

http://www.gardenhome.se/tradgardsalvor

http://minlillavra.com/list_varugrupp.asp?t=Iron+Fairies&varugrupp=224&lang=sv

Här lägger jag länken till deras ursprungliga sida:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar