Translate

17 jan. 2013

Lite annat pyssel


Post från Mexiko!!!

Här kommer mera bilder av mina experiment under åren:

Min syster Rosario skickade lite mer saker jag gjorde åt henne:





Min syster Lourdes har sparat alla dessa experiment under åren! Tack Sys! <3




Min första oljemålning... för mer än 20 år sedan
Mina första keramik skålar!

Slash & stash nummer 2, ORANGE!

Idag fick jag de här bilder från en klasskamrat från min gymnasietid i Mexiko:


En nyckelring i någon sorts Barbapappa liknande figur som jag gav henne

Handgjord under 1990, med original signatur!

Tack Conchita!!!



Här kommer andra saker jag skapat tidigare:

En tavla av en liten planka... jag gjorde en hel serie 

Här är min allra första lapptäcke: som blev sovrums skylt!



Innan jag började med lappteknik på riktigt provade jag  också på keramik!


Som sagt, världen är inte redo än för min konst!

"Det goda livet" så tycker masken på äpplet!

Klot med träd i relief

Urna och små möss
Pumpkin cookie jar, mm

Urna och bägare med relief...
                                     


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar